Перейти до вмісту

Поновлення до КПІ ім. Ігоря Сікорського

Поновлення в КПІ ім. Ігоря Сікорського здійснюється відповідно до «Положення про відрахування, переривання навчання, переведення і поновлення здобувачів вищої освіти в КПІ ім. Ігоря Сікорського»
Про те, які умови поновлення, які документи потрібно надати до деканату, повна процедура та на що звернути увагу – читайте у статті.

Переведення з договірної форми навчання на бюджет окремих категорій студентів

Згідно з листом МОН №1/7035-22 від 27.06.2022 Про підготовку до початку та особливості організації освітнього процесу в 2022/23 навчальному році:

  •   першочергове право на переведення на вивільнені місця державного (регіонального) замовлення мають студенти з числа внутрішньо переміщених осіб, які перемістилися з територій громад, що розташовані в районі проведення воєнних (бойових) дій або які перебувають в тимчасовій окупації, оточенні (блокуванні), дітей учасників бойових дій, які були зараховані до КПІ ім. Ігоря Сікорського в минулих роках на місця, що фінансуються за кошти фізичних та/або юридичних осіб.
  • обов’язкове переведення на місця державного (регіонального) замовлення здійснюється для дітей загиблих захисників і захисниць України, які були зараховані до КПІ ім. Ігоря Сікорського в минулих роках на навчання за кошти фізичних або юридичних осіб.

Детально процедура описана в статті.
Переведення на бюджет учасників бойових дій та їх дітей здійснюється згідно діючого законодавства України.

Відшкодування коштів особами, що навчаються повторно

Ключові дати подачі документів до деканату:

  • До 21.09.2020 р. надати:
    1. Академічну довідку за попереднім місцем навчання особи
    2. Заяву щодо підготовки розрахункового документу (Скачати додаток 3  )
    3. Заяву щодо перерахування кредитів з рішенням факультету (Скачати додаток 4)
  • До 02.10.2020 р. заплатити 50% суми відшкодування  та надіслати  відповідальній особі на телефон або пошту підтвердження про сплату.
  • До 20.12.2020 р. заплатити  кінцеву суму.

Стеценко Людмила Анатоліївна – фахівець 2 кат.  відповідальна особа
за  оформлення документів та контроль відшкодування коштів особами, що повторно навчаються

Email

ludmilka1975@ukr.net

Після кожної проплати студент повинен надіслати відповідальній особі на телефон або пошту підтвердження про сплату коштів.

Після отримання розрахункового документу студент повинен підписати Договір про реструктуризацію(скачати додаток 11), оформити  Графік внесення платежів (додаток 12) та написати Заяву на реструктуризацію  (додаток 8).

Якщо після отримання розрахункового документу студент відмовляюсь від здійснення відшкодування коштів він повинен написати Заяву про відмовлення (Скачати додаток 5).